Första riktiga inlägget!

Shu bitches .. Oj , hej!
haha ..
Om nån timme drar jag mig ner mot stationen , ska ta tåget in till gbg , och där träffar jag Tang , sen kommer Martina , Klara , och kanske Jenny vid 6 . & sen får vi ju hoppas på annat gött folk!:)
Vi ska på göteborgs'kalaset en sväng , & sen får vi se vart vi hamnar :)
Så nu .. Vet jag inte hur jag ska hinna med allt ,
Får nog ta ett senare tåg , hm ? har inte ens kollat när dem går osv , smart brutta?! -Jajemän .
Men dem går ju ganska ofta , så det är ingen panik dirr ?
Tar hellre ett senare tåg , än att jag springer som en kossa ner till stationen , ramlar 9487 gånger på vägen , får massa skrapsår , mitt hår blir ruffsat , och jag måste gå hem igen och fixa om mig , sätta plåster på såren , och allt , nejnej , det bangar jag !
För jag kommer ju endå inte hinna med att ( sminka mig , äta frukost , platta håret , välja kläder , fixa till min sidecut lite , borsta tänderna , gå ut med dogsen , tigga pengar av mamma , osv på en timma ;o
Ojojoj , nej det kommer jag inte , så då blir det ändå att jag får ta ett senare ..
hihi :$
Aja , jag däckar hos Tang  inatt , så bloggar nog inte mer idag , om jag inte *SNOR* hennes data ett tag , vilken tjuv jag är ;o Eller om jag bloggar från mobilen , aja vi får se .
Men imorn kommer det säkert bilder från dagen/kvällen , så håll koll!
Ojnej , nu kom jag på att jag måste packa oxå , ohmygooodd..
....Men nu ska jag inte slösa min tid på er längre , så ni får ha det bra sålänge , och chilla på livet , kom ihåg .. Man lever bara en gång ! Så passa på med allt gott , roligt,chill oså , för man har bara 1chans .
Blev ganska glad ändå!
Bilden blev fail , hann inte och fixa till det
Pusspuss /
D

Kommentarer
Postat av: Din lilla sötnöt!

Vilken bra bloggis du har sötnos! <3

2011-08-18 @ 12:55:44
URL: http://moaelsas.blogg.se/
Postat av: natalie

Fan va kul du har det :) kommer att sakna dig när du inte går i vår klass längre :(

2011-08-18 @ 13:06:03
URL: http://natawww.blogg.se/
Postat av: BECCA.

tack sötnos!<3

2011-08-18 @ 13:23:07
URL: http://beccaslife.blogg.se/
Postat av: Elina :D

Skit snygg blogg sötis <3<3<3<3

Fick äntligen det t att funka så jag kunde gå in på den :P<3

2011-08-18 @ 13:35:50
URL: http://mylifeaasellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0