Hemma!

Hellu :)
Nu är jag hemma igen ,
Kvällen/natten var bäst , om man inte räknar med att vi låg o torka spya i hela Tang's lägenhet  i ca 4 timmar , gott!
Somna väl vid kanske halv 5 , och vakna vid halv 6 igen , & då satte sig Klara klar vaken upp och sa '' jag fryser''
Inte konstigt ?! , haha eftersom hon låg på golvet med spy'hinken bredvid sig och bara en handuk på sig , oups såhär kan det oxå gå!
Men iaf , vi hade sjukt kul , och det är ju det som räknas :c
Jag älskar er brudar !:D
Jag tog lite bilder , men inte så många , och typ inga på mig tror jag inte , eftersom min mobil dog , och aa .. Ni fattar'
Bilder kommer sen ikv , för jag hittar inte min usb sladd tll mobilen , och mitt internet i mobilen har fuck't up sig xD
Ikv kör vi igen ;)
Fast det är malin , david , andreas och kanske oliver osv , trorjag?!:D
haha -..
Så nu ska jag gå in i duschen en sabbis , och sen fixa mig , och dra in till göteborg ;dddd
Sen kommer bästavään och jag hem t mig igen , och då får ni bilderna och uppdatering !
Puss/
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0